ایلان ماسک به خاک سیاه نشست، توییتر با بزرگترین قطعی تاریخ خود روبه رو شد!

به گزارش مجله جاودان، یک قطعی بزرگ در X باعث هجوم کاربران این پلتفرم به تردز زاکربرگ شد.

ایلان ماسک به خاک سیاه نشست، توییتر با بزرگترین قطعی تاریخ خود روبه رو شد!

تینا مزدکی-بر اساس گزارش بلومبرگ، بیش از 90000 کاربر در X (توییتر سابق) در صبح پنجشنبه با قطعی روبرو شدند که شدیدترین قطعی این پلتفرم از زمان تصاحب این پلتفرم به وسیله ایلان ماسک در اکتبر 2022 است. داده های Google Trends نشان می دهد که بسیاری از کاربران در حین قطع شدن به سمت تردز مارک زاکربرگ هجوم آورده اند.

  • کشف سنگ های عجیب در پنج قاره دنیا/ یک اتفاق تلخ و درعین حال خطرناک

کاربران X با گزارش های پراکنده در طول شب، قطعی پلت فرم در Downdetector را بین ساعت های 12 صبح تا 3 بامداد به وقت شرقی روز پنجشنبه گزارش کردند. تقریباً 70٪ از قطعی ها از سوی کاربران برنامه X اتفاق افتاده است که بر کاربران در سراسر دنیا تأثیر می گذارد. در همان ساعات، جستجوهای گوگل برای تردز در ایالات متحده به اوج خود رسید و به بالاترین اندازه علاقه خود در هفته رسید. Threads همچنان در برابر X خسته کننده است، اما برنامه متا به طور مداوم کاربران را به عنوان یک جایگزین پایدار جذب نموده است.

X در ماه های اخیر مجموعه ای از ویژگی های نو را اضافه نموده است، از جمله آگهی های شغلی و ربات چت هوش مصنوعی Grok. علیرغم نوآوری ها، این پلتفرم همچنان کاربران را به تردز راهنمایی می نماید به طوری که تنها در سه ماه تعداد کابران تردز به 100 میلیون کاربر ماهانه نزدیک شده است. به گفته TechCrunch، X این روزها با کاهش قابل توجهی از کارکنان تقریباً 2000 نفر کار می نماید که از بیش از 7000 نفر قبل از تصاحب ماسک کاهش یافته است.

علت قطعی در حال حاضر معین نیست. X در اوایل این هفته در 18 دسامبر یک به روزرسانی، نسخه 10.21 را دریافت کرد که ادعا می کرد بهبودهایی انجام داده و باگ ها را رفع نموده است. با این حال معین نیست که آیا این به روزرسانی با قطعی ها مرتبط هستند یا خیر. اخبار مربوط به خاموشی، تحت #TwitterDown، در X ترند بود و نشان می داد که چگونه نام نوی که ایلان ماسک انتخاب نموده است، برای پلتفرم ناموفق بوده است. با وجود شوخی های کریس باک، مدیر اجرایی که گفته بود ممکن است 9 ماه آینده رونق جمعیتی داشته باشد، X هنوز در خصوص این قطعی اظهار نظر ننموده است.

منبع: gizmodo

  • کتاب عجیبی که 100 سال پیش، آینده را دقیق پیش بینی کرد

  • صحنه ترسناک سقوط هواپیمای مسافربری در بیابان/ عکس

  • ظهور اشکال عجیب در خاک مریخ/ عکس

  • جنگنده قدرتمند ایران که نیروی هوایی صدام را به خاک سیاه نشاند/ عکس

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 دی 1402 بروزرسانی: 1 دی 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2322

به "ایلان ماسک به خاک سیاه نشست، توییتر با بزرگترین قطعی تاریخ خود روبه رو شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک به خاک سیاه نشست، توییتر با بزرگترین قطعی تاریخ خود روبه رو شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید