بازداشت شش نفر از اراذل و اوباش و سه سوداگر مرگ در شهرکرد

به گزارش مجله جاودان، فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش در شهر شهرکرد و 3 سوداگر مرگ در سورشجان اطلاع داد.

بازداشت شش نفر از اراذل و اوباش و سه سوداگر مرگ در شهرکرد

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، علی سپهوند در شهرکرد گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در یکی از پارک های سطح شهر شهرکرد، شناسایی و دستگیری طرفین درگیری و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرکرد نهاده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: پس از شناسایی متهمان و محل های اختفای آن ها، تیمی متشکل از ماموران کلانتری11 و یگان امداد این شهرستان در دو عملیات غافلگیرانه مخفیگاه متهمان بازرسی و 6 نفر از اراذل و اوباش دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی اعلام نمود: در مجموع این دو عملیات، 7 تیغه سلاح سرد و 11 گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه متهمان کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف 2 خودرو حامل مواد مخدر در سورشجان

سپهوند اضافه نمود: مامورین فرماندهی انتظامی بخش لاران نیز در پی گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، دو خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و در دو عملیات جداگانه ضمن هماهنگی قضائی در محدوده میدان ورودی شهر سورشجان بارزسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اضافه نمود: در بازرسی از این خودروها، در مجموع 230 گرم و 50 سانت انواع موادمخدر کشف، سه متهم دستگیر و هر دو خودرو توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان به همراه کشفیات یادشده به یگان انتظامی دلالت داده شدند، اعلام نمود: برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان امنیت و سوداگران مرگ همیشه در دستور کار پلیس شهرستان شهرکرد قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1394

به "بازداشت شش نفر از اراذل و اوباش و سه سوداگر مرگ در شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت شش نفر از اراذل و اوباش و سه سوداگر مرگ در شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید