بیانیه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در رابطه با لایحه بودجه 99

به گزارش مجله جاودان، مجمع عدالتخواه دانشجویان دانشگاه تهران طی بیانیه ای از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه خواهان آنالیز دقیق این لایحه شدند.

بیانیه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در رابطه با لایحه بودجه 99

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مجمع عدالتخواه دانشجویان دانشگاه تهران طی بیانیه ای از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه خواهان آنالیز دقیق این لایحه شدند.

متن این بیانیه بشرح ذیل است:

وخامت اوضاع کشور و تنگنا های اقتصادی و اعتباری در شرایط فعلی کشور بر کسی پوشیده نیست. امروز با علم به این موضوع دولت لایحه بودجه سال 1399 را در اختیار مجلس قرار داده است. لایحه ای که هر کارشناسی با نگاهی گذرا به آن پی به اشتباهات و ایرادات پرشمار آن می برد.

استمرار سیاست دلار 4200 تومانی، توهم فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت، حراج 40 هزار میلیارد تومان از دارایی های دولت، خالی کردن صندوق توسعه ملی و ادامه رویه فشل و ناکارآمد اقتصادیات ستانی سر فصل مسائل اساسی لایحه بودجه سال 1399 است.

این لایحهِ بودجهِ پر اشکال قطعا کشور را دد سال پیش رو به سمت فجایع و مسائلی راهنمایی میکند که نهایتا منجر به اعتراضات گسترده مردم و تعمیق وخامت وضع معیشتی مردم میگردد. علاوه بر این وقوع مسائلی از قبیل: غارت اموال بیت المال، خلق پول بی حساب و کتاب برای جبران کسری بودجه و نهایتا تورم فزاینده در سال 1399 با این لایحه بودجه کامل مورد انتظار است.

درصورت تایید این لایحه توسط اعضای کمیسیون تلفیق بودجه، مشخصا اعضای این کمیسیون در فجایع سال آینده شریک خواهند بود و به عنوان عوامل اصلی بروز اغتشاشات، نا آرامی ها و تعمیق وخامت معیشتی مردم شناخته خواهند شد؛ لذا ما از همه اعضای کمیسیون تلفیق بودجه میخواهیم که کلیات لایحه بودجه 99 را رد نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 680

به "بیانیه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در رابطه با لایحه بودجه 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در رابطه با لایحه بودجه 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید