تاثیر مهم یک آهنگ بر تاریخ اجتماعی و سیاسی معاصر ایران

به گزارش مجله جاودان، مستند غوغای ستارگان به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا خالق وردی بزودی عرضه می گردد.

تاثیر مهم یک آهنگ بر تاریخ اجتماعی و سیاسی معاصر ایران

به کزارش خبرنگاران، مستند غوغای ستارگان با ایده، طرح و موضوع ترانه غوغای ستارگان با آگاه و مقدمه: امشب در سر شوری دارم و.. از ساخته های شاخص آهنگساز فقید همایون خرم ساخته شده که در این مستند، نحوه شکل گیری و ساخته شدن این تصنیف فاخر و تاثیرش بر جامعه و تاریخ موسیقی، اجتماعی، سیاسی معاصر ایران بیان و روایت می گردد.

در این فیلم علاوه بر مصاحبه با خانواده مهندس همایون خرم، بابک شهرکی مدرس و نوازنده ویولن و فرزند هنری همایون خرم، سامان احتشامی مدرس و نوازنده پیانو، علیرضا میرعلینقی پژوهشگر تاریخ موسیقی حضور دارند و تصاویری از اولین خواننده این قطعه خاطره انگیز هم پخش می گردد.

طبق اعلام سازندگان این مستند،نمایش فیزیکی دی وی دی و آنلاین مستند غوغای ستارگان در سامانه فیلمو و هاشور طی روزهای آینده آغاز می گردد.

عوامل فراوری مستند غوغای ستارگان عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: علیرضا خالق وردی، تحقیق و پژوهش: رضا خرم، علیرضا خالق وردی با قدردانی ویژه از محمد عرفان رفیعی، فیلمبردار: مهدی آزادی، رضا رشیدی فرد، محمد رضا شعبانپور، محمد مهدی جسمانی. دستیار فیلمبردار: حسن منصوری فرد، علیرضا مقدم، صدابردار: علیرضا قناتی، صداگذار: رضا گدازگر، تدوین: شیدا گرجی، عکاس: ساناز دنیا آرایی، سمانه جویا، طاهره حبیب الله، طراحی پوستر و لوگو تایپ:سوسن سامانی فر،زیرنویس انگلیسی فیلم: مسلم دهقانی.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2301

به "تاثیر مهم یک آهنگ بر تاریخ اجتماعی و سیاسی معاصر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر مهم یک آهنگ بر تاریخ اجتماعی و سیاسی معاصر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید