تجدید نظر در آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی

به گزارش مجله جاودان، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به ادله های کارشناسی و دقیق ، خواستار اصلاح مواد یک و دو آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی شد...

تجدید نظر در آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی

به گزارش خبرنگاران بوشهر؛ سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به ادله های کارشناسی و دقیق ، خواستار اصلاح مواد یک و دو آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی شد.

مصدق کشاورزی با اشاره به این که این مواد منجر به تعطیلی و انفعال تعاونی های مرزنشین از سال 85 تا کنون شده است، گفت : ظرفیت تعاونی مرزنشین بسیار مناسب بوده و ما بایستی بدنبال احیا این تعاونی ها باشیم.

جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز طرح اصلاح آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی را ضروری دانست و خواستار رسیدگی به دغدغه های بخش خصوصی و این موضوع محوری شد.

همچنین رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص کمک به رفع مسائل صادراتی صادرکنندگان استان اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه به دستورگراوند استاندار بوشهر تیم کاری متشکل از مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی، مدیرکل صمت،مدیر کل اقتصاد و دارائی و اتاق تعاون استان به ریاست معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تشکیل تا در اسرع وقت پیشنهادات اصلاحی نهایی شده و جهت طرح در هیات وزیران با معاون اول ریاست جمهوری مکاتبه و منعکس شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1654

به "تجدید نظر در آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجدید نظر در آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید