تهیه کننده سریال ارباب حلقه ها همه ادعاها در مورد هزینه میلیاردی سریال را رد کرد

به گزارش مجله جاودان، به گفته تهیه کننده سریال پرهزینه ارباب حلقه ها، بودجه این سریال به طور قابل توجهی کمتر از ادعاهای گزارش شده است.

تهیه کننده سریال ارباب حلقه ها همه ادعاها در مورد هزینه میلیاردی سریال را رد کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از movieweb، سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت پنجشنبه شب به نمایش درآمد و هوادارانش را به سرزمین میانه محبوب و فراتر از آن بازگرداند و در عین حال شخصیت های جدیدی را معرفی کرد که از طریق جی.آر.آر تالکین ساخته شده است.

این سریال هشت قسمتی مطمئناً برخی از هوادارانش را ناامید می کند زیرا از آنچه تا به حال دیده اند دور شده است. با این حال، از نقطه نظر جنبه های فانتزی و تخیلی، حلقه های قدرت همه موارد لازم را برای موفقیت در پنج فصل دارد.

  • عکس | لباس های عجیب هواداران سریال یک میلیارد دلاری ارباب حلقه ها | آیا گران ترین سریال تاریخ تلویزیون انتظارات را برآورده خواهد کرد؟

گزارش های مربوط به بودجه سریال سال ها مورد بحث قرار گرفته اند، زیرا ظاهراً فصل اول به تنهایی نزدیک به 465 میلیون دلار بودجه دارد و هزینه کل سریال به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است. با این حال، این اعداد اکنون از طریق لیندسی وبر، تهیه کننده اجرایی جدیدترین و پرهزینه ترین پروژه آمازون مورد مناقشه قرار گرفته است. وبر در مصاحبه ای می گوید: عدد واقعی هرگز گزارش نشده است و به طور قابل توجهی کمتر از عددی است که در مورد آن صحبت می شود.

فصل اول سریال در نیوزلند فیلمبرداری شد. واضح است که آمازون و پرایم ویدیو از پول جف بزوس خود به خوبی استفاده می کنند و صحنه های نفس گیر با فیلم برداری فوق العاده خلق می کنند. به نظر می رسد که بودجه The Rings of Power بیش از یک میلیارد دلار باشد، زیرا به نظر می رسد این سریال یکی از خیره کننده ترین سریال هایی است که تا به امروز ساخته شده است.

  • تصاویر | نقاشی های جالب خالق ارباب حلقه ها را در آستانه انتشار سریال ببینید | تصاویری دیده نشده از سرزمین میانه

آمازون و ارباب حلقه ها در پنج سال گذشته از زمانی که حلقه های قدرت برای اولین بار در سال 2017 معرفی شد، در هم تنیده شده اند. ساعت های بی شمار کار دقیق برای ساخت یکی از گسترده ترین سریال های تلویزیونی که تا به امروز دیده ایم اجرا شده است. بازیگران و عوامل آن از اینکه بالاخره می بینند سریال به دست مخاطبان می رسد، خیالشان راحت است.

در The Rings of Power بازیگرانی چون مرفید کلارک، لنی هنری، مارکلا کاونا، سارا زوانگوبانی، دیلن اسمیت، رابرت آرامایو، اسماعیل کروز کوردووا و مگان ریچاردز به ایفای نقش پرداخته اند.

  • عکس | بازیگر ایرانی آفریقایی سریال ارباب حلقه ها | بازی در پرخرج ترین سریال آمازون بعد از زایمان

این مجموعه که به دست شورانرهایش جی.دی. پین و پاتریک مک کی برای سرویس پخش اینترنتی پرایم ویدئو ساخته می شود، داستانش در دوران دوم سرزمین میانه جریان دارد که هزاران سال قبل از هابیت و ارباب حلقه های تالکین است. تولید این مجموعه بر عهده استودیوی آمازون همراه با تالکین استیت، تالکین تراست، هارپرکالینز و نیو لاین سینما بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2150

به "تهیه کننده سریال ارباب حلقه ها همه ادعاها در مورد هزینه میلیاردی سریال را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه کننده سریال ارباب حلقه ها همه ادعاها در مورد هزینه میلیاردی سریال را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید