توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است

به گزارش مجله جاودان، رئیس باشگاه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: حمایت از سینمای خانواده یکی از اولویت های حوزه هنری انقلاب اسلامی در بخش فیلم و سینما به شمار می رود.

توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدرضا شفاه شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی در سنندج، گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی با رویکرد حمایت از سینمای خانواده به صورت ویژه برنامه های تعیینی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه ما در دو بخش فراوری فیلم و همچنین پخش آن نسبت به مسائل مرتبط با خانواده توجه ویژه ای داریم، اضافه کرد: در راستای اجرایی کردن این سیاست کاری دو برنامه تعیین در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می رود که بتوانیم در راستای نیل به این هدف بلند اقدامات مختلفی را اجرایی کنیم.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه بهمن سبز اضافه کرد: در حوزه فراوری فیلم سعی می کنیم که زمینه را برای فراوری فیلم هایی با محتوای توجه ویژه به صندلی و موضوع خانواده فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مؤسسه بهمن سبز به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین مؤسسه های پخش فیلم های سینمایی در سطح کشور فعالیت می نماید، اضافه کرد: در حوزه پخش فیلم نیز ما همیشه سعی داشته ایم آثاری که متناسب با حمایت از موضوع خانواده هستند را در اولویت پخش قرار دهیم.

شفاه گفت: متولی اصلی فراوری فیلم در سطح کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است ولی حوزه هنری کوشش می نماید در راستای اختیارات خود زمینه را برای حمایت از فراوری و پخش مناسب فیلم های با محتوای حمایت از بنیان خانواده و مطابق با ارزش های انقلابی و اسلامی فراهم کند.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای سینمایی در استان کردستان، یادآور شد: خوشبختانه هم اکنون پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین ظرفیت های سینمایی در سطح کشور و منطقه به شمار می رود و انتظار داریم که در راستای فعالیت های مختلف اجرا شده برای توسعه این مجموعه بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در آن ایجاد کنیم.

رئیس باشگاه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی یادآور شد: پردیس سینمایی بهمن سنندج در کنار ارائه خدمات بسیار خوب در بخش سینما کاربری های متعددی در اختیار دارد و وجود این کاربری ها باعث شده است تا این مکان به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح استان و شهرستان مورد بهره برداری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 845

به "توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید