خبرنگاران شروع فعالیت کارخانه فراوری ماسک سه لایه پزشکی در بجنورد

به گزارش مجله جاودان، بجنورد - خبرنگاران - کارخانه فراوری ماسک سه لایه پزشکی با ظرفیت روزانه 9 هزار عدد روز شنبه در بجنورد شروع به کار کرد.

خبرنگاران شروع فعالیت کارخانه فراوری ماسک سه لایه پزشکی در بجنورد

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این بانک برای راه اندازی این کارخانه 13 میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه گذار پرداخت نموده که این میزان وام برای خرید تجهیزات و ماشین آلات هزینه شده است.

محمد ندری بیابانی ظرفیت سالانه این کارخانه را فراوری 64 عدد میلیون ماسک دانست و اضافه نمود: فراوریات این کارخانه هفته جاری وارد بازار مصرف می گردد.

وی اضافه نمود: با راه اندازی این کارخانه برای 12 نفر شغل ایجاد شد.

وی گفت: این کارخانه از دو ماه آینده نیز فراوری دستکش با ظرفیت هر ساعت یکهزار عدد و گان با ظرفیت هر ساعت 10 عدد فراوری خواهد نمود.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی با بیان اینکه این کارخانه توسط بخش خصوصی با آورده 10 میلیارد ریال ایجاد شده است، گفت: فراوریات آن با قیمت مصوب وارد بازار خواهد شد، تمام مجوزهای مورد احتیاج نیز از سازمان های مربوط گرفته شده است.

ندری بیابانی گفت: این بانک به منظور حمایت از فراوریکنندگان لوازم بهداشتی بویژه واحدهای فراوری ماسک، الکل و دیگر واحدهای ضدعفونی کننده، تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت از محل منابع داخلی و تبصره 18 به این واحدها تسهیلات می دهد.

وی بر حمایت از فراوری کننده ها و همچنین تامین لوازم بهداشتی مورد احتیاج مردم تاکید نمود و اضافه نمود: از فراوری کننده ها می خواهیم که به طور جدی وارد عرصه کار در شرایط کنونی شوند تا بخشی از مسائل جامعه را رفع کنیم.

ندری بیابانی گفت: در سال گذشته سه هزار پرونده برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال در این بانک تشکیل شد که افزون بر هزار میلیارد ریال به این افراد پرداخت شده است.

شیوع کرونا سبب شد تا بعضی اقلام بهداشتی در بازار کمیاب گردد اما در فروردین ماه و با افزایش ظرفیت فراوری این اقلام، مسائل این حوزه فروکش نموده است.

خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 872

به "خبرنگاران شروع فعالیت کارخانه فراوری ماسک سه لایه پزشکی در بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع فعالیت کارخانه فراوری ماسک سه لایه پزشکی در بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید