خبرنگاران استفاده از ماسک در اتوبوس های تهران اجباری است

به گزارش مجله جاودان، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی بر لزوم استفاده مسافران از ماسک در اتوبوس تاکید نمود و گفت: همانطور که بارها اعلام نموده ایم، استفاده همه مسافران از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اجباری است.

خبرنگاران استفاده از ماسک در اتوبوس های تهران اجباری است

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با تاکید بر اثبات تاثیر ماسک در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به ویژه در محل های تجمع افراد، اضافه کرد: به همین دلیل، اهمیت و ضرورت استفاده از ماسک در اتوبوس مضاعف شده است.

وی با اشاره به لزوم به همراه داشتن ماسک از سوی مسافران، اظهار کرد: البته اگر مسافری ماسک به همراه نداشته باشد، می تواند نسبت به تهیه آن از 60 مرکز عرضه ماسک در خاتمهه های اتوبوسرانی و ایستگاه های تبادلی و پر مسافر خطوط تندرو اقدام کند.

ترفع با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری در ایستگاه ها و اتوبوس ها یک ضرورت است، توضیح داد: از مسافران درخواست می کنیم اگر اتوبوسی با ظرفیت تکمیل به ایستگاه رسید، از سوار شدن به آن اجتناب نموده و منتظر رسیدن اتوبوس بعدی بمانند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خاتمه با درخواست از مسافران برای استفاده از ماسک در اتوبوس به منظور حفظ سلامت خودشان و دیگران، خاطر نشان کرد: مسافرانی که در اتوبوس از ماسک استفاده نمی نمایند، نه تنها نسبت به سلامتی خود بی تفاوت هستند، بلکه ممکن است به سلامت سایر شهروندان نیز آسیب برسانند.

بنابراعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر 23 خرداد، 182 هزار و 545 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 8659 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1086

به "خبرنگاران استفاده از ماسک در اتوبوس های تهران اجباری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استفاده از ماسک در اتوبوس های تهران اجباری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید