خبرنگاران منابع صندوق رفاه به بخش های محروم اختصاص یابد

به گزارش مجله جاودان، تهران- خبرنگاران- رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور گفت: بحث عدالت محوری از منظر توزیع منابع، مورد نظر صندوق است، منابع صندوق و حتی دانشگاه ها فقط متعلق به یک گروه خاص نیست، در واقع منابع به آن بخش هایی اختصاص داده می گردد که محرومیت بیشتری دارند.

خبرنگاران منابع صندوق رفاه به بخش های محروم اختصاص یابد

ناصر مطیعی در نشست مشترک معاونان دانشجویی دانشگاه های برتر و مناطق ده گانه کشور در دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کوشش است تا با حفظ دانشگاه هایی که وضع بهتری دارند، دانشگاه های دیگر را هم به وضع مطلوب نزدیک سازد.

وی اضافه کرد: تعاملات صندوق رفاه و دانشگاه ها به خصوص در حوزه های مختلف دانشجویی و رفاهی باید در یک چارچوب به رسمیت شناخته شده از طرفین تعامل صورت گیرد و انتظارات هم، انتظارات واقع بینانه و منطبق بر چارچوب های مشترک توافق باشد تا در نهایت به ایجاد اعتماد اجتماعی متقابل تبدیل گردد.

مطیعی همچنین یادآورشد: در این راستا رویکردهایی در زمینه های استفاده از ظرفیت های اقتصادی، سرمایه های اجتماعی، عدالت بین نسلی و قانون مداری مد نظر است و قطعاً در این چارچوب ما می توانیم با چالش و تنش کمتر و بهره وری بیشتر هدف مشترکی که بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان است را باید پیگیری کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 249

به "خبرنگاران منابع صندوق رفاه به بخش های محروم اختصاص یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منابع صندوق رفاه به بخش های محروم اختصاص یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید