داورزنی: پرداخت پاداش به تیم ملی والیبال جوانان فراموش نشده است

به گزارش مجله جاودان، رئیس فدراسیون والیبال گفت: موضوع پرداخت پاداش به تیم ملی جوانان ایران فراموش نشده است.

داورزنی: پرداخت پاداش به تیم ملی والیبال جوانان فراموش نشده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی درمورد پرداخت پاداش به تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی دنیا، گفت: هفته گذشته تحلیل های غلطی از موضوع پرداخت پاداش به جوانان مطرح شد و بعضی مدعی شدند که وعده های فدراسیون محقق نشده است. باید به این موضوعات منطقی نگاه کرد. ملت بزرگوار ما در چند ماه گذشته درگیر ویروس کرونا بوده و شرایط عمومی کشور تغییراتی داشته است. بعد از قهرمانی تیم ملی جوانان در مسابقات دنیای به دنبال این بودیم که پاداش ویژه ای به این تیم اهدا کنیم.

وی ادامه داد: نخستین بار بود که تیم ملی جوانان ایران روی سکوی اول دنیا می ایستاد. در گذشته هم وزارت ورزش نگاه خاصی به اولین ها داشت. در همان مقطع مکاتباتی با شرکت خصوصی سازی انجام شد، اما تغییراتی صورت گرفت تا این مکاتبات با مشکل روبرو شد، چون خودروسازان نتوانستند به تعهدات خود عمل نمایند.

داورزنی بیان کرد: در ادامه مذاکراتی را با وزیر ورزش انجام دادیم و قرار شد زمانی که از قهرمانان تجلیل شد، تشکر ویژه ای از تیم جوانان ایران گردد. صحبت هایی را با وزارتخانه انجام دادیم. آن ها اقدام کردند تا پاداش قهرمانان سال 97 را بدهند و در سال 98 هم پس از آن برگزار می گردد. پاداش به جوانان فراموش نشده است. وعده ها محقق می گردد و جای نگرانی نیست. موضوع پاداش جوانان نه فراموش شده و نه فراموش می گردد، بلکه در زمان مقرر پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1174

به "داورزنی: پرداخت پاداش به تیم ملی والیبال جوانان فراموش نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: پرداخت پاداش به تیم ملی والیبال جوانان فراموش نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید