ملاقات سفیر جدید ایران در سوریه با المقداد

به گزارش مجله جاودان، مهدی سبحانی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سوریه ظهر دوشنبه با دکتر فیصل مقداد وزیر خارجه این کشور ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

ملاقات سفیر جدید ایران در سوریه با المقداد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مهدی سبحانی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سوریه ظهر دوشنبه با دکتر فیصل مقداد وزیر خارجه این کشور ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

سفیر کشورمان در این ملاقات روابط دو کشور ایران و سوریه را تاریخی، عمیق، راهبردی و بسیار محبت آمیز خواند و بر تداوم فرایند رو به رشد روابط دو کشور در ابعاد دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تاکید نمود. سبحانی با اشاره به همکاری های دو کشور در مبارزه با تروریسم، بر ایستادگی جمهوری اسلامی در کنار دولت و ملت سوریه در مرحله بازسازی و بعد از جنگ تاکید نمود.

دکتر فیصل مقداد با تشکر از مواضع و حمایت های جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود که ملت و دولت سوریه قدردان حمایت ها و همراهی های جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی روابط دو کشور را راهبردی و ممتاز توصیف و بر اراده مقامات عالی سوریه برای تداوم این همکاری ها تاکید نمود. فیصل مقداد مواضع کشورمان در پفراینده هسته ای و همچنین سیاست های آن در قبال کشور های عربی و اسلامی را ستود و آن را در راستای ثبات و امنیت منطقه ای ارزیابی کرد.

گفتنی است سفیر کشورمان شامگاه یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 وارد سوریه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1684

به "ملاقات سفیر جدید ایران در سوریه با المقداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سفیر جدید ایران در سوریه با المقداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید