رئیس جمهور الجزایر خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی شد

به گزارش مجله جاودان، رئیس جمهوری الجزایر در دیدار با رهبران سه حزب سیاسی اصلی برخی مسائل از جمله انجام اصلاحات در کابینه و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی را بررسی کرد.

رئیس جمهور الجزایر خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی شد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

روزنامه القدس العربی نوشت، نهاد ریاست جمهوری الجزایری در بیانیه ای خاطرنشان کرد، عبدالمجید تبون، یک روز پس از بازگشت از سفر درمانی آلمان، با عبدالقادر بن قرینه، رئیس جنبش ساخت ملی، عبدالعزیز بلعید، رئیس جبهه آینده و سفیان جیلالی، رئیس حزب نسل جدید دیدار کرد.

بن قرینه طی اظهاراتی به روزنامه نگاران گفت، با تبون موضوع انحلال مجلس و برگزاری انتخابات زودهنگام را بررسی کرده است و خواستار انجام این دو مورد طی روزهای آینده شده است.

وی با اشاره به ناتوانی برخی بخش های وزارتی گفت، رئیس جمهوری در کابینه اصلاحاتی متناسب در راستای خدمت به ملت الجزایر انجام خواهد داد.

بن قرینه همچنین گفت، با تبون به بررسی تهدیداتی که به حاکمیت ملی ضربه می زند پرداخته است.

سفیان نیز گفت، در دیدار با تبون وارد گفتگوی سیاسی شده و با وی انتخابات مجلسی، قانون انتخابات و تعدادی از پفراینده های مربوط به زندگی مردم الجزایر را بررسی کرده است.

وی تاکید کرد، باید هرچه سریعتر امور سیاسی را با برگزاری انتخابات مجلسی و شوراهای محلی به خاتمه رساند و بعد فرایند توسعه و مقابله با همه مسائل پیش رو را آغاز کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1534

به "رئیس جمهور الجزایر خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور الجزایر خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید