سریال کره ای آیدل بهشتی؛ وقتی کاهن اعظم خوانندۀ پاپ می گردد!

به گزارش مجله جاودان، آیدل بهشتی (The Heavenly Idol) با ایدۀ خلاقانه، بازی های روان و داستان پیچیده و جذابی که دارد، تا الان یکی از برترین سریال های کره ای در سال تازه میلادی بوده است.

سریال کره ای آیدل بهشتی؛ وقتی کاهن اعظم خوانندۀ پاپ می گردد!

خبرنگاران | بین سریال های کره ای که این روز ها در حال پخش هستند، آیدل بهشتی یکی از مفرح ترین و خیال انگیزترین ها است. این سریال بر اساس یک وبتون با عنوان آیدل مقدس ساخته شده و به همین دلیل حال و هوایش بی شباهت به انیمه ها نیست.

به گزارش خبرنگاران ؛ مثل خیلی از انیمه ها، در این سریال هم دو جهان داریم؛ یکی همین جهانی ما و یکی هم جهانیی افسانه ای پر از جادوگران و کاهنان و شیاطین. رمبراری یکی از کاهنانی است که در این جهانی افسانه ای زندگی می نماید و کار اصلی اش نبرد با شیاطین است.

رمبراری یک روز در میانۀ نبرد با یک شیطان ناگهان از هوش می رود و در یک جهانی دیگر (یعنی جهانی ما) بیدار می گردد. او در اینجا دیگر کاهن یا چیزی شبیه آن نیست بلکه در قالب یک خوانندۀ پاپ کره ای به نام وو یئون وو بیدار می گردد! از قضا او دقیقا قبل از رفتن گروه به روی صحنه به این جهان آمده و طبیعی است که وقتی دوستانش او را به زور روی صحنه می برند، حسابی گند می زند!

خرابکاری یئون وو روی صحنه باعث می گردد که گروه وایلد انیمالز تا مرز فروپاشی برود. از طرف دیگر او خودش هنوز کاملا گیج است و نمی داند که چطور به این جهان آمده و چطور باید به جهانی خودش برگردد. اما این تازه اول کار است. خیلی زود خرابکاری یئون وو در اینترنت پربازدید می گردد و تبدیل به یک پیروزیت برای گروه می گردد.

از طرف دیگر یئون وو در این جهان با همان چهرۀ شیطانی که در آن جهان دشمنش بوده روبرو می گردد. این شیطان در این جهان نایب رئیس یک شرکت بزرگ است. در همین احوال او متوجه می گردد که یئون ووی اصلی حالا به جهانی او رفته و جای او را به عنوان رمبراری گرفته است و حاضر هم نیست که به جای اصلیش برگردد. شرط او برای عوض کردن جایش با رمبراری اصلی این است که یئون وو در این جهان تبدیل به یک خوانندۀ پیروز گردد و به جهانی سینما هم راه پیدا کند؛ بنابراین حالا رمبراری اصلی (که الان جای یئون وو را گرفته) باید سعی کند به نهایت پیروزیت برسد تا بتواند به جهانی خودش برگردد.

ادغام داستان فانتزی شیاطین و جادوگران با ماجرا های روزمرۀ یک گروه پاپ کره ای، جذابیت زیادی به داستان سریال آیدل بهشتی بخشیده و موقعیت های مفرح و جالبی را در سریال پدید آورده است. با اینکه ممکن است داستان یک کمی پیچیده به نظر برسد، اما سازندگان سریال توانسته اند این پیچیدگی را به صورتی روان و قابل فهم به مخاطب ارائه بدهند.

به خصوص از قسمت دوم به بعد گیرایی سریال به طرز چشمگیری افزایش پیدا می نماید و خیلی راحت مخاطب را با خودش همراه می نماید. تضاد شخصیت آسمانی و خردمند یئون وو با شخصیت سایر اعضای گروه هم یکی از نکات جالبی است که موقعیت های طنزآمیز زیادی در سریال ایجاد می نماید. کوشش یک کاهن از یک جهانی دیگر برای تبدیل شدن به یک ستارۀ پاپ واقعا ایدۀ خلاقانه و جالبی است که در عمل هم خوب از کار درآمده و یکی از برترین سریال های کره ای در حال حاضر را شکل داده است.

منبع: فرادید
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2234

به "سریال کره ای آیدل بهشتی؛ وقتی کاهن اعظم خوانندۀ پاپ می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال کره ای آیدل بهشتی؛ وقتی کاهن اعظم خوانندۀ پاپ می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید