سوریه 3 گذرگاه مرزی جدید را در ادلب باز می نماید

به گزارش مجله جاودان، ویچسلاو سیتنیک معاون فرماندهی مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه خاطرنشان کرد که دمشق به دلیل وخامت اوضاع مالی و مراقبت های پزشکی 3 گذرگاه دیگر برای کسانی که مایل به ترک ادلب هستند ، باز خواهد نمود.

سوریه 3 گذرگاه مرزی جدید را در ادلب باز می نماید

به گزارش خبرگزاری روسیا الیوم، سیتنیک گفت: با یاری مرکز آشتی مقامات سوریه آماده هستند تا گذرگاه هایی ازمناطق سرقاب ، میزناس و ابو عزیدین را برای شهروندانی که مایل به ترک ادلب به وسیله مرزهای منطقه کاهش تنش هستند، باز نمایند.

سیتنیک گفت که این گذرگاهها با توجه به تعداد زیادی از درخواست های ارسال شده توسط ساکنان منطقه کاهش تنش در ادلب و به دلیل کمبود تجهیزات و مراقبت های پزشکی و اوضاع نامناسب اجتماعی و مالی بوجود آمده به دلیل تحریم های ایالات متحده، ایجاد می گردد.

سوریه در 9 سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی بعضی کشورهای غربی- عربی است که تا به امروز صدها هزار کشته و میلیون ها آواره در داخل و خارج این کشور بر جای گذاشته است.

با ورود ارتش ترکیه به ادلب و درگیری با نیروهای سوریه و نیز گلوله باران مناطق پیرامون ادلب از سوی گروه های تروریستی مدت هاست که تنش در این منطقه شدت یافته است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1527

به "سوریه 3 گذرگاه مرزی جدید را در ادلب باز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه 3 گذرگاه مرزی جدید را در ادلب باز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید