فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی

به گزارش مجله جاودان، صندوق نوآوری و شکوفایی همزمان با هفته هوش مصنوعی اقدام به برگزاری سلسله رویدادهای استارت آپی کرده است که این رویدادها با همکاری مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برگزار خواهد شد و هدف آن هم رسانی بین استارت آپ ها و طرح های نوآورانه با سرمایه گذاران و شتابدهنده های اکوسیستم کارآفرینی کشور است.

فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران، رویدادهای هفته هوش مصنوعی در سه محور سلامت دیجیتال، شهر هوشمند و حمل و نقل شهری و هوافضا و سنجش از دور و و در دو بخش پیوند و دوشنبه های استارت آپی برگزار می شود.

مخاطبان رویداد دوشنبه های استارت آپی، استارت آپ های مستقر در شتابدهنده ها و مراکز رشد، کارآفرینان و فناورانی هستند که پیروز به ایجاد نمونه اولیه محصول خود (MVP) شده اند و نیاز به جذب سرمایه برای رشد کسب و کار خود دارند. استارتآپ های متقاضی حضور در رویداد پس از طی یک فرآیند آموزشی کوتاه مدت، محصولات و خدمات خود را به سرمایه گذاران ارائه می دهند و زمینه لازم برای جذب سرمایه مورد نیاز آنها فراهم می شود.

در طرح پیوند هم ایده پردازان و استارت آپ هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده اند، برای تامین بخشی از هزینه های شتابدهی کسب و کار به شتابدهنده ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه گذاران و فعالین اکوسیستم نوآوری معرفی می شوند.

یکی از نقاط قوت این رویدادها، طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی است. در این برنامه، در صورتی که یکی از عاملان سرمایه گذاری صندوق و یا شتابدهنده ها، پس از ارزیابی و تایید طرح کسب وکار، تصمیم به سرمایه گذاری روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف 80 درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت آپ یا طرح سرمایه پذیر را تامین می کند.

رویدادهای هفته هوش مصنوعی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 4 تا 6 مرداد ماه سال جاری برگزاری می شود و تیم ها و استارت آپ هایی که تمایل به حضور در هرکدام از دو رویداد پیوند و دوشنبه های استارت آپی را دارند تا روز یکشنبه 20 تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه غزال به آدرسhttps://ghazal.inif.ir/Nsfund-Project/new/ در این رویداد ثبت نام کرده و طرح های خود را ارسال کنند.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، تمامی هزینه های برگزاری رویداد از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شده است و شرکت در این فرآیند توانمندسازی و رویداد کاملا رایگان است. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 66128068-021 و 09366129101 با دبیرخانه رویداد در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1762

به "فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید