فوت راننده پراید در اثر برخورد با تیر چراغ برق در اتوبان تهران قم

به گزارش مجله جاودان، سید جلال ملکی در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام خبر حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران - قم که خارج از محدوده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اتفاق افتاده بود گفت: این حادثه ساعت 15 و 4 دقیقه عصر روز دوشنبه اتفاق افتاده است که طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران و ایستگاه شماره 50 به محل حادثه اعزام می گردد.

فوت راننده پراید در اثر برخورد با تیر چراغ برق در اتوبان تهران قم

ملکی در ادامه اضافه نمود: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه مشاهده می نمایند که یک دستگاه خودرو سواری پراید با 2 نفر سرنشین به هنگام حرکت به لاین نامشخصی از مسیر حرکت منحرف شده و با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه به شدت برخورد نموده و خودرو دچار خسارت هایی شده است.

وی با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان نفر سرنشین که یک خانم حدودا 25 ساله و دچار مصدومیت شده، از خودرو خارج شده بود گفت: راننده که یک مرد 30 ساله بوده در وضعیت خطرناکی در خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان عملیات رهاسازی را شروع نموده و با برش قطعات خودرو فرد را خارج کردند اما متاسفانه فرد جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه برای آنالیز بیشتر محل حادثه را به عوامل راهور تحویل دادند و در ساعت 15 و 23 دقیقه عملیات به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 101

به "فوت راننده پراید در اثر برخورد با تیر چراغ برق در اتوبان تهران قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت راننده پراید در اثر برخورد با تیر چراغ برق در اتوبان تهران قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید