مشق احسان به سراغ آموزش مجازی بچه ها مناطق محروم رفت، 20 هزار دانش آموز با مشق احسان آموزش مجازی می بینند

به گزارش مجله جاودان، سومین دوره پویش ملی مشق احسان میخواهد تا با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا، در کنار تامین نوشت افزار دانش آموزان مناطق محروم به تامین بسته های آموزش مجازی برای این دانش آموزان بپردازد.

مشق احسان به سراغ آموزش مجازی بچه ها مناطق محروم رفت، 20 هزار دانش آموز با مشق احسان آموزش مجازی می بینند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛ سال جاری سومین سالی است که پویش ملی مشق احسان با هدف تامین و توزیع بسته های نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار شروع به کار نموده است.

هدف از راه اندازی این پویش یاری رساندن به بیش از یک میلیون دانش آموز کم توان و محروم است که با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام می گردد. سال گذشته 4.5 میلیارد یاری های مردمی با مشارکت 450 هزار نفر برای تهیه 250 هزار بسته صورت گرفت.

با توجه به شرایط مالی پیش آمده به واسطه کرونا، سال جاری هم هزینه تامین نوشت افزار افزایش پیدا نموده و هم احتیاج دانش آموزان خانه نشین شده به نوشت افزار بیشتر شده است، به همین خاطر راه اندازی پویش مشق احسان می تواند یاریی به بچه ها مناطق محروم باشد.

اما در کنار تامین نوشت افزار این دانش آموزان، یکی دیگر از اتفاقات این دوره از پویش ملی مشق احسان، تامین محتوای آموزشی باکیفیت جهت انتشار در بستر فضای مجازی برای دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار است. دانش آموزانی که این روز ها به دلیل تعطیلی مدارس به واسطه شیوع ویروس کرونا از حداقل امکانات تحصیلی نیز محروم شدند.

مشق احسان کوشش نموده تا در این دوره، موضوع آمادگی برای کنکور را به خدماتی که به دانش آموزان مناطق محروم ارائه می نماید، بیفزاید تا این دانش آموزان نیز بتوانند از حضور بهترین اساتیدی که در این حوزه در داخل کشور فعالیت می نمایند، به شکل آموزش مجازی بهره مند شوند.

حدود 20 هزار دانش آموز می توانند از این بسته های آموزشی استفاده نمایند. علاوه بر این، محتوا های تخصصی برای آموزش سایر پایه ها نیز در حال آماده سازی است که آن نیز قرار است در همان بستر آموزش مجازی در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد تا دانش آموزان پایه های مختلف از محتوای باکیفیت آموزشی در این زمینه استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1187

به "مشق احسان به سراغ آموزش مجازی بچه ها مناطق محروم رفت، 20 هزار دانش آموز با مشق احسان آموزش مجازی می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشق احسان به سراغ آموزش مجازی بچه ها مناطق محروم رفت، 20 هزار دانش آموز با مشق احسان آموزش مجازی می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید