چراغپور: به فدراسیون فوتبال نمی روم ، به عزیزی خادم گفتم تو را نمی شناسم!

به گزارش مجله جاودان، جلال چراغپور که به اسم سرپرست کمیته آموزش از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شده، گفت: تا به امروز به فدراسیون نرفته ام چرا که نه ابلاغی زده و نه تماسی گرفته اند.

چراغپور: به فدراسیون فوتبال نمی روم ، به عزیزی خادم گفتم تو را نمی شناسم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جلال چراغپور درباره اینکه آیا پس از انتخابش به نام سرپرست کمیته آموزش، فعالیتی در فدراسیون فوتبال داشته یا خیر، نام کرد: با آقای عزیزی خادم یک دقیقه و 45 ثانیه صحبت کردم و چند کلمه بیشتر هم نشد. اول که کنجکاو بود بداند من بچه گیلان هستم یا تهران! گفتم بچه تهرانم ولی بعد از بازنشستگی به خاطر آب و هوا به گیلان آمدم. بعد هم گفتند شما را نمی شننام ولی نام تان را همه جا به نیکی یاد می نمایند. به او گفتم من هم شما را نمی شننام! ما فوتبالی هستیم و اگر یک ضربه بخوریم، باید یکی بزنیم. (با خنده)

وی اضافه نمود: عزیزی خادم گفت به ما در کمیته آموزش یاری می کنید که من هم قبول کردم. تلفن قطع شد و بعد از 15 روز دیدم همه زنگ می زنند و تبریک می گویند. سپس متوجه شدم روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام نموده که چراغپور سرپرست کمیته آموزش شده است. بعد از آن صحبت کردم و گفتم در خصوص سرپرستی با من صحبتی نشده است، چون سرپرستی اصلاً امنیت شغلی ندارد و نمی گردد برنامه ریزی کرد. یک روز می آیند و می گویند برای این پست مسئولی انتخاب شده و شما بروید. با این حال تا امروز نه تماسی داشته و نه صحبتی نموده اند، ولی در تلویزیون دیدم عزیزی خادم نام مرا آورد و دوباره حرف هایی زد.

چراغپور اعلام کرد: ابلاغی هم به نیما نکیسا به نام سرپرست دپارتمان آموزش داده اند. او هم صحبت هایی در فدراسیون فوتبال نموده بود که می خواهم محتوای آموزش بزرگسالان، پایه و ... را تغییر دهم. اینها اصلاً توضیح وظایف دپارتمان نیست و برای کمیته آموزش است. خیلی از این حرف ها تعجب کردم. توضیح وظایفی که برای دپارتمان به وسیله روابط عمومی فدراسیون فوتبال منتشر شده اصلاً توضیح وظایف این دپارتمان نیست. شاید اساسنامه را تغییر داده یا دپارتمان را با کمیته آموزش ادغام نموده اند!

سایت نود پرس اطلاع داد که چراغپور نام نموده است: تا امروز به فدراسیون نرفته ام، چون دلیلی ندارد بروم. ابلاغی هم برایم نیامده است، حداقل باید ابلاغ سرپرستی ما را روی سایت می گذاشتند یا به برای مان ارسال می کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1754

به "چراغپور: به فدراسیون فوتبال نمی روم ، به عزیزی خادم گفتم تو را نمی شناسم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغپور: به فدراسیون فوتبال نمی روم ، به عزیزی خادم گفتم تو را نمی شناسم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید