کالاهای اساسی گران نشده است

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پس از افزایش قیمت بنزین، کالای اساسی گران نشده است.

کالاهای اساسی گران نشده است

مرتضی ممیزی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نظارت و بازرسی از بازار به جد توسط تعزیرات حکومتی استان انجام می شود و بعد از گران شدن بنزین تیم های بازرسی به صورت شبانه روزی بازار را رصد می کند.

این مسئول ادامه داد: عمده تخلفات واحدهای صنفی در استان زنجان درج نکردن قیمت به تعداد 1386 مورد، گران فروشی 892 مورد، نداشتن پروانه کسب 656 مورد و صادر نکردن فاکتور هم 607 مورد است.

وی با بیان اینکه از زمان گران شدن بنزین تا به امروز، قیمت کالاهای اساسی در استان زنجان افزایش نیافته است، گفت: همه بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده باش هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان شرح داد: طی چند ماه گذشته افزایش قیمت در بخش های کالا و خدمات در استان زنجان انجام نگرفته و از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 تماس بگیرند.

ممیزی یادآور شد: تعزیرات حکومتی استان زنجان با همکاری سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی به جد نظارت و بازرسی از بازار را دنبال می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 772

به "کالاهای اساسی گران نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالاهای اساسی گران نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید