کرونا ، افزایش تلفات انگلیس به 32 هزار نفر؛ مبتلایان ایتالیا به 220 هزار نفر رسید

به گزارش مجله جاودان، تلفات ویروس کرونا در اروپا از 150 هزار نفر گذشته و شمار مبتلایان این بیماری در کشورهای مختلف این قاره از جمله انگلیس و آلمان، علی رغم نزولی شدن نمودار ابتلای روزانه، همچنان رو به افزایش است.

کرونا ، افزایش تلفات انگلیس به 32 هزار نفر؛ مبتلایان ایتالیا به 220 هزار نفر رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که اروپا همچنان قاره کانونی شیوع ویروس کووید19 در دنیا حساب می گردد، شش کشور از این قاره در لیست ده کشور آلوده به این بیماری قرار دارند.

وزارت بهداشت انگلیس شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای بیان کرد طی بیست وچهار ساعت گذشته 3877 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته صفحه توئیتر این وزارتخانه، در همین بازه زمانی، 210 بیمار بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس به 223060 نفر و تعداد موارد فوتی نیز به 32065 نفر افزایش یافت. انگلیس که روز گذشته در جدول کشورهای آلوده به این بیماری، از نظر تعداد کل مبتلایان، صندلی خود را به روسیه داده بود، امروز دوباره به رتبه سوم جدول بازگشته است.

این در حالی است که تعداد کل قربانیان این بیماری در ایتالیا، که زمانی کانون شیوع ویروس کرونا در اروپا بود، با افزایش 179 نفری به 30739 نفر رسیده است.

به نوشته وبگاه بلومبرگ، آژانس حفاظت مدنی ایتالیا گزارش داد از روز گذشته تا کنون آزمایش ابتلای 744 نفر دیگر به این بیماری مثبت اعلام شده که کمترین میزان ابتلای روزانه در عرض دو ماه اخیر است.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان این بیماری در ایتالیا به 219814 نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فرانسه نیز شامگاه دوشنبه بیان کرد طی بیست وچهار ساعت گذشته 453 نفر در این کشور به ویروس کووید19 مبتلا شدند.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه، در روزی که گذشت 263 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

با این حساب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه، به 177423 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 26643 تن افزایش یافت.

در آلمان، تعداد مبتلایان ویروس جدید کرونا در این کشور شاهد افزایش 1399 نفری طی یک روز گذشته بوده است.

وبگاه روزنامه زیت، بر اساس آماری که از منابع دولتی و درمانی محلی و کشوری جمع آوری نموده، ضمن اعلام موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا، نوشت تعداد کل آلمانی های مبتلا به این ویروس به 173278 نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، از روز گذشته تا امروز نیز 93 آلمانی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. این آمار مقداری از ارقام اعلام شده در وبگاه ورلدامتر بیشتر است.

بدین ترتیب، تعداد کل قربانیان این ویروس در آلمان نیز به 7761 نفر افزایش پیدا کرد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1030

به "کرونا ، افزایش تلفات انگلیس به 32 هزار نفر؛ مبتلایان ایتالیا به 220 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، افزایش تلفات انگلیس به 32 هزار نفر؛ مبتلایان ایتالیا به 220 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید