کشف 700 میلیون کالای احتکاری در بجنورد و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش مجله جاودان، رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: یک انبار کالای احتکار شده شامل ارزاق و مایحتاج عمومی به ارزش بیش از 700 میلیون ریال در بجنورد کشف شد.

کشف 700 میلیون کالای احتکاری در بجنورد و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ مقصود رستگار روز سه شنبه گفت: پس از گزارش شهروندان مبنی بر وجود یک انبار کالای قاچاق، با شناسایی محل مورد نظر و بازرسی از آن اقلامی شامل 315 بسته (12 عددی) و 100 بسته (6 عددی شیشه ای) رب و 250 کارتن پنج کیلویی، 300 کارتن سه کیلویی و 150 کارتن قند کله ای کشف و ضبط شد.

وی اضافه نمود: ارزش این میزان کالای احتکار شده بیش از 707 میلیون و 980 هزار ریال برآورد شده است که در این راستا یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردید.

دستگیری 17 معتاد متجاهر در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان گفت:با هدف کاهش آسیب ها و ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد تشدید برخورد با پاتوق های استعمال مواد مخدر، ماموران در اجرای این طرح 17 معتاد متجاهر را دستگیر کردند که از آنان 2 زن و یک نفر مرد تحویل اردوگاه ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ مسعود وحیدی گفت: با کوشش مأموران انتظامی در این طرح 2 نفر قاچاقچی نیز دستگیر و مقدار یک کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

کشف اقلام غیربهداشتی در جاجرم

فرمانده انتظامی جاجرم از کشف لوازم بهداشتی غیرمجاز در این شهرستان اطلاع داد و گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا در صنوف از تعداد چهار واحد صنفی لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح شهرستان جاجرم بازدید تخصصی شد که در نهایت 429 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا قندی گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش کالاهای غیرمجاز بیش از 35 میلیون ریال برآورد شده که مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به سازمان اموال تملیکی استان و تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

کشف محموله 2 تنی تخم مرغ غیرمجاز در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: یک دستگاه وانت نیسان توقیف و 1900 کیلوگرم تخم مرغ، که به صورت غیرمجاز در محور آشخانه- جنگل گلستان حمل می شد، کشف شد.

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران ایست بازرسی پاسگاه انتظامی چمن بید، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور آشخانه - جنگل گلستان، به یک دستگاه وانت نیسان، مشکوک و آنرا مورد بازرسی قرار دادند که محموله مورد نظر از آن به دست آمد.

وی اضافه نمود: این محموله از مبدا استان خراسان رضوی به مقصد مازندران در حال حمل بود و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه حدود 400 میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه نمود: در این رابطه یک متهم دستگیر و خودرو مزبور نیز توقیف شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1340

به "کشف 700 میلیون کالای احتکاری در بجنورد و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 700 میلیون کالای احتکاری در بجنورد و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید