گروهی از گردشگران در ایلام مفقود شدند ، دریچه سد ایلام بسته شد

به گزارش مجله جاودان، گروهی از گردشگران که برای کوهنوردی به منطقه ویژدرون شهرستان ملکشاهی استان ایلام رفته بوند مفقود شدند.

گروهی از گردشگران در ایلام مفقود شدند ، دریچه سد ایلام بسته شد

خبرنگاران - جواد بیگ محمدی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام گفت: کوشش برای یافتن و نجات این گروه گردشگر مفقود شده در منطقه ویژدرون (منطقه ای بین ملکشاهی و صالح آباد) توسط امدادگران ادامه دارد. در پی دریافت گزارش های مردمی در اواخر شب گذشته مبنی بر مفقود شدن گروهی گردشگر در این منطقه بلافاصله تیم های واکنش سریع و امداد کوهستان به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با اشاره به ادامه روند امداد رسانی برای یافتن گردشگران مفقود شده در ملکشاهی، گفت: مدیریت بحران استان با درخواست این جمعیت مبنی بر بسته شدن دریچه سد ایلام به منظور حفظ جان گردشگران موافقت کرد.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام، کوشش برای امداد رسانی و ورود به دره این منطقه توسط دو تیم اعزامی جمعیت هلال احمر ایلام همچنان ادامه دارد.

به نظر می رسد این گروه گردشگران از استان اصفهان بوده و بدون اطلاع هیات کوهنوردی راهی منطقه شده اند و از روز آدینه تا کنون خبری از آنها در دست نیست.

منبع: چمدان
انتشار: 27 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 470

به "گروهی از گردشگران در ایلام مفقود شدند ، دریچه سد ایلام بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروهی از گردشگران در ایلام مفقود شدند ، دریچه سد ایلام بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید