یک سوم کار پزشکی قانونی کشور در تهران انجام می شود

به گزارش مجله جاودان، به گفته رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، یک سوم کار پزشکی قانونی کشور در تهران انجام می شود.

یک سوم کار پزشکی قانونی کشور در تهران انجام می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید پزشکی قانونی استان تهران که صبح امروز برگزار شد، گفت: قادی پاشا سال های سختی را به لحاظ اتفاقات رخ داده در کشور نظیر پلاسکو، حادثه تروریستی حله و ... پشت سر گذاشت.

مسجدی افزود: سه مؤلفه در پیشرفت کشور موثر است و موتور محرک کشور به حساب می آید که اولین آن ها جهان بینی است یعنی فرد بداند با چه نیتی کار می کند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد: روز و شب باید به خاطر اعتقاد به دین اسلام که اعتقاد به خداوند در راس آن است شکر گفت.

وی گفت: دومین مؤلفه رهبری است. رهبری یک مجموعه می تواند موتور محرک آن سیستم باشد و خدا رو شکر می کنیم که عمر ما در زمانی طی می شود که انسان عادلی همچون رهبر معظم انقلاب بر ما رهبری می کنند.

مسجدی گفت: سومین مؤلفه پیشرفت کشور ما را می شود مردم نام برد. ما هم بخشی از مردم هستیم، اما مردم هم باید تکلیف خود را برای پیشرفت یک کشور بدانند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مردم به خاطر کم کاری خودشان حادثه کربلا را رقم زدند و از سوی دیگر مردم بودند که پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی ادامه داد: ما تک تک کارمندان پزشکی قانونی اولا وظیفه خدمت رسانی به مردم داریم و از سوی دیگر باید کار های محوله را به گونه ای انجام دهیم که موجب پیشرفت کشور شود.

مسجدی افزود: در پزشکی قانونی همکاران فوق العاده مجرب و خوبی داریم و من شرمنده همکارانشان هستم که بعد از 26 سال هنوز وضعیت استخدامی برخی از همکاران حل نشده و معین نشده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور شرح داد: استان تهران یک سوم فعالیت های پزشکی قانونی کشور را انجام می دهد و در این استان کار ملی انجام می شود.

وی گفت: در سازمانی قرار داریم که سال 97 به میزان 2.5 میلیون نظر کارشناسی را به دستگاه قضایی اعلام کرده و یک سوم پرسنل این سازمان پزشکان هستند و حتی چنین آماری حتی در خود وزارت بهداشت هم نیست.

مسجدی افزود: به جهت همین توانمندی از این سازمان توقعاتی هم دارند که البته این توقعات به حق است و امروز دستگاه قضایی از ما نظرات دقیق و کارشناسی می خواهد به گونه ای که نشود به آن نظر خدشه ای وارد کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در دوره جدید عهد کرده ایم گفتمان ما گفتمان خدمت رسانی حداکثری به مردم باشد به ویژه افرادی که به سازمان ما می آیند که دردمند هستند و مسئله ای برای آن ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: دوست نداریم در گوشه کنار سازمان بشنویم که همکاری بداخلاقی کرده و با مراجعین بدرفتاری کرده است. همین یک نفر هم برای سازمان ما اضافه است و نباید باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 435

به "یک سوم کار پزشکی قانونی کشور در تهران انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سوم کار پزشکی قانونی کشور در تهران انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید