35 دانشجوی گروه پرستاری دانشگاه آزاد تاکستان واکسینه شدن

به گزارش مجله جاودان، 35 نفر از دانشجویان ترم های بالای گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و شاغل در مراکز درمانی، واکسن کووید-19 در نوبت نخست را دریافت کردند.

35 دانشجوی گروه پرستاری دانشگاه آزاد تاکستان واکسینه شدن

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، 35 نفر از دانشجویان ترم های بالای گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و شاغل در مراکز درمانی، واکسن کووید-19 در نوبت نخست را دریافت کردند.

صبح امروز چهارشنبه هشتمین اردیبهشت امسال و همزمان با شروع واکسیناسیون عمومی در کشور، رضا شعبان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین به همراه مسئولان دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از فرایند واکسیناسیون دانشجویان ترم های بالا و کارورزی این دانشگاه علیه بیماری کووید-19 بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در این بازدید با تشکر و قدردانی از خدمات و کوشش های کادر درمان به ویژه دانشجویان پرکوشش این حوزه مطرح کرد: کادر درمان و به ویژه پرستاران با ایثار، ازخودگذشتگی و تعلق خاطری که به حرفه خود داشتند، نشان دادند که تربیت دانشجویان پرستاری در دانشگاه ها احتیاج ضروری و الزام کاری برای جامعه و کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1641

به "35 دانشجوی گروه پرستاری دانشگاه آزاد تاکستان واکسینه شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 دانشجوی گروه پرستاری دانشگاه آزاد تاکستان واکسینه شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید