آخرین فرصت ها برای ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه ها ، امتحانات انتها ترم پیغام نوری ها غیرحضوری شد

به گزارش مجله جاودان، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

آخرین فرصت ها برای ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه ها ، امتحانات انتها ترم پیغام نوری ها غیرحضوری شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

فرصت ثبت نام کنکور ارشد 1401 تمدید شد

براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 1401 مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی تا خاتمه روز شنبه 27 آذرماه تمدید شده است. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

نتایج آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت اعلام شد

کارنامه شصت و چهارمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است. این آزمون 11 آذرماه در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های علوم پزشکی کشور و بصورت الکترونیک برگزار گردید.

اعلام رشته محل های تازه دوره های کارشناسی علمی کاربردی

مهلت ثبت نام مرحله پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرف های ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی بهمن ماه سال 1400 تا یکم دیماه تمدید شد. رشته محل های تازه و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای مرحله پذیرش بهمن ماه 1400 به توضیح زیر است:

آزمون خاتمه ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیغام نور غیرحضوری شد

ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیغام نور اظهار کرد: تصمیم نهایی نحوه برگزاری آزمون های خاتمه نیمسال 1400-1401 دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیغام نور طبق تفویض اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با توجه به لزوم حفظ سلامت دانشجویان و خانواده های آن ها بر این امر است که در این نیمسال نیز، آزمون ها به صورت غیرحضوری و بر بستر های مجازی انجام گردد. دستورالعمل های نحوه برگزاری آزمون ها به زودی به استان های سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تا 27 آذرماه ادامه دارد

ثبت نام مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال 1400 ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور تا خاتمه روز شنبه 27 آذرماه 1400 تمدید شده است. رشته محل های تازه مربوط به مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی بهمن 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

نامه اعضای فرھنگستان علوم پزشکی به رئیس جمهور درباره ظرفیت پزشکی

اعضای مجمع عمومی فرھنگستان علوم پزشکی در نامه ای با امضای 82 عضو به رئیس جمهور تاکید کردند: دستور صریح دهید تا راستا انحرافی تصمیم افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی به راستا صائب و معتبر کارشناسی تبدیل گردد.

ثبت نام جشنواره علوم پزشکی رازی

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد و ثبت نام در دو بخش افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه سلامت) و نهاد های حقوقی انجام خواهد شد. مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی 25 آذر تا 9 دی ماه امسال است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد تا 29 آذر ادامه دارد

ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش براساس سوابق تحصیلی کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی که از روز پنج شنبه 18 آذر شروع شده است تا روز دوشنبه 29 آذر ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

دکترای مکاترونیک در دانشگاه تهران راه اندازی می گردد

مهدی تیموری، معاون علمی دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران از راه اندازی مقطع دکتری رشته مکاترونیک در این دانشکده اطلاع داد و گفت: اولین دوره پذیرش دانشجو در این رشته - مقطع از سال 1401 انجام می گردد.

جذب 2400 میلیارد تومان به وسیله ارتباط دانشگاه و صنعت تا سال 1404

حمیدرضا منظم، رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: برای افق 1404 قرار شد برای توسعه ارتباط با صنعت دانشگاه های علوم پزشکی تا 2400 میلیارد تومان جذب منابع برسیم. در سال 99 اندازه 114 میلیارد تومان از سوی دانشگاه های علوم پزشکی جذب منبع شد. باید در افق چهار ساله رشد 20 برابری در جذب منابع رخ دهد.

درصدد برطرف مسائل تحصیلی و معیشتی دانشجویان دکتری تخصصی وزارت بهداشت هستیم

باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به مسائل دانشجویان دکتری تخصصی گفت: مسائل تحصیلی، شرایط معیشت و آینده شغلی مهمترین مسائل این دانشجویان است که درصدد برطرف آن هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1951

به "آخرین فرصت ها برای ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه ها ، امتحانات انتها ترم پیغام نوری ها غیرحضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت ها برای ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه ها ، امتحانات انتها ترم پیغام نوری ها غیرحضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید