احداث کلینیک شبانه روزی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران/لرستان مدیر سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی بروجرد از احداث کلینیک شبانه روزی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

احداث کلینیک شبانه روزی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی

رسول عالم پنجم خردادماه، با اشاره به اینکه متأسفانه در سنوات گذشته حضور سرمایه گذاران در بخش خصوصی کمتر دیده می شد اما در دو سال اخیر با رهنمودهای شهردار این مهم بیشتر شده است، اظهار کرد: ازآنجایی که سلامت به مثابه یک حق عمومی جامعه است، پس از گذشت یک سال تلاش و پیگیری های مستمر طرح احداث درمانگاه (کلینیک شبانه روزی) شهرداری با مشارکت بخش خصوصی به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه توسعه سلامت عمومی و دسترسی همگان به ویژه قشر محروم به امکانات تشخیصی و درمانی از اهداف این طرح است، شرح داد: طرح فوق پس از ارائه در هیئت کارشناسی سرمایه گذاری و بحث و تبادل پیرامون رفع موانع و مسائل موجود به تصویب هیئت عالی سرمایه گذاری رسید.

مدیر سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی بروجرد گفت: پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و کمیته انطباق فرمانداری و انجام مراحل اجرایی و تأسیس، این طرح ضمن ایجاد منابع درآمد پایدار برای شهرداری، ارائه خدمات درمانی به شهروندان و پرسنل شهرداری (به صورت رایگان و افراد تحت تکلف ایشان به صورت نیم بها) همچون تعرفه های ویزیت پزشک عمومی، پزشک متخصص، تزریقات و پانسمان و درمان سرپایی اورژانسی از جمله مزایای این طرح است.

عالم افزود: کلینیک فوق در محل سابق مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری واقع در میدان شهدای هسته ای احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1787

به "احداث کلینیک شبانه روزی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث کلینیک شبانه روزی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید