جزئیات برگزاری مجازی آزمون های انتها ترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش مجله جاودان، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نامه ای به روسای دانشکدهها، جزئیات برگزاری مجازی آزمون های پایانی ترم دوم تحصیلی را بیان کرد.

جزئیات برگزاری مجازی آزمون های انتها ترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمدرضا فتحی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نامه ای به روسای دانشکده ها، جزئیات برگزاری مجازی آزمون های پایانی ترم دوم تحصیلی 1401-1400 را بیان کرد.

در این نامه آمده است:

ضروری است در کلیه آزمون ها امکان بازگشت به سوالات ماقبل، در کل برای 1000 درصد سوالات برای دانشجو فراهم باشد.

برای هر سوال چهار گزینه ای 50 ثانیه وقت لحاظ گردد. بدین ترتیب بر اساس تعداد کل سوالات چهار گزینه ای، زمان کل آزمون مشخص می گردد.

علاوه بر زمان 50 ثانیه تخصیص داده شده برای هر سوال، استاد مربوطه می تواند تا حداکثر 50 ثانیه زمان توقف برای آن سوال لحاظ نماید.

باید توجه گردد که در هر حال، کل زمان آزمون بیش از زمان حاصل از ضریب تعداد سوال در 50 ثانیه نخواهد بود. حال اگر دانشجویی در کمتر از 50 ثانیه به یک سوال پاسخ دهد، زمان لازم ذخیره شده را می تواند در چارچوب کل زمان تخصیص داده شده برای آزمون، برای امکان بازگشت 10% به سوالات استفاده نمایید.

در مورد آزمون های محاسباتی و دروس بالینی که احتیاج به تحلیل شرایط بیمار دارند با نظر استاد مربوطه و با هماهنگی معاون آموزشی دانشکده می تواند زمان هر سوال تا 90 ثانیه افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1765

به "جزئیات برگزاری مجازی آزمون های انتها ترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری مجازی آزمون های انتها ترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید