درخشش دانشجویان دانشگاه سمنان در بیست و پنجمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور

به گزارش مجله جاودان، مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه سمنان از درخشش دانشجویان این دانشگاه در رشته های مختلف در بیست و پنجمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور اطلاع داد.

درخشش دانشجویان دانشگاه سمنان در بیست و پنجمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سامان بابائی کفاکی، مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه سمنان از درخشش دانشجویان این دانشگاه در رشته های مختلف در بیست و پنجمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور اطلاع داد.

سامان بابائی کفاکی با اعلام این خبر گفت: این مرحله از المپیاد با حضور یک هزار و 677 دانشجو از سراسر کشور برگزار گردید که پس از برگزاری، هفت دانشجوی دانشگاه سمنان توانستند در این المپیاد حائز رتبه شوند.

مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه سمنان به دانشجویانی که در این المپیاد درخشیدند اشاره نمود و اضافه کرد: امیر زارعی و محمد الهی منش در رشته زیست شناسی، علی بوالحسنی و احمد احمدیان در رشته طراحی صنعتی، مرضیه قندالی و سید پوریا لقایی در رشته مهندسی کامپیوتر و مهدی بهرامی در رشته مهندسی مواد و متالورژی دانشجویان دانشگاه سمنان هستند که توانستند نام خود را در لیست برگزیدگان مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور ثبت کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1730

به "درخشش دانشجویان دانشگاه سمنان در بیست و پنجمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دانشجویان دانشگاه سمنان در بیست و پنجمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید