دفتر نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد مچ گیری ندارد

به گزارش مجله جاودان، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دفتر نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد مچ گیری ندارد.

دفتر نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد مچ گیری ندارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین راستا را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، جلسه معارفه مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات برون مرزی و واحدهای مستقل در مرکز نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور مدیران مرکز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای آکسفورد، امارات و حضور مجازی روسای واحدهای لبنان، افغانستان و نجف آباد (به صورت ویدئو کنفرانس) برگزار شد.

در این مراسم عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی مهم ترین رسالت این مرکز را پیشگیرانه و در مرحله بعد شناخت و حل مسئله دانست و اظهار کرد: علی رغم تصوری که از عنوان سازمانی این مرکز وجود دارد، این مرکز رویکرد مچ گیرانه نداشته بلکه جایگاه کمک، مساعدت و همکمک در اجرای برنامه ها در این مسئولیت طی دو سال اخیر مد نظر همکاران مجموعه بوده است.

در ادامه محمد محمدی، قائم مقام مرکز نیز رویکرد جدید این مرکز را بر 4 محور نخبه پروری انقلابی، عدالت محوری، بازگشت به رسالت اصلی دانشگاه یعنی آموزش و همچنین دسترسی آسان همه ذی نفعان دانشگاه به فرآیند مطالبه گری بیان نمود و با اشاره به لزوم ارتقای علمی واحدهای برون مرزی وظیفه خطیر و سنگین سفیران علمی و فرهنگی دانشگاه را یادآور شد.

علیرضا طوسی معاون نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز نیز به رویکرد نوین معاونت ارزیابی عملکرد اشاره و پیرامون تفاهم نامه عملکردی و شاخص های آن توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: برای اولین بار در دانشگاه ارزیابی عملکرد در یک صد شاخص و هشت محور تدوین شده که در سرانجام هر سال عملکرد مسئولین واحدها بر همین اساس پایش می شود و این امر شامل واحدهای برون مرزی نیز می شود.

در ادامه عبدالرحیم طاهری مدیر کل جدید نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات واحدهای برون مرزی و مستقل به وظیفه ذاتی این مرکز اشاره و از تجمیع تخصص ها در این مرکز به عنوان نقطه قوت یاد کرد و سامانه مبدا را کارا توصیف کرد.

علیرضا فدای وطن رئیس واحدهای امارات و آکسفورد نیز ضمن استقبال از راه اندازی اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات برون مرزی و واحدهای مستقل بر لزوم تعامل هرچه بیشتر سازمان مرکزی با واحدهای برون مرزی تاکید کرد.

در این مراسم امیررضا نقش رئیس واحد نجف آباد، صادقی رئیس واحد افغانستان و منطقی رئیس واحد لبنان نیز به بیان دیدگاه ها و مسائل واحدهای خود پرداختند.

4040/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1242

به "دفتر نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد مچ گیری ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد مچ گیری ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید