صحت برگزاری انتخابات در 4 حوزه باقی مانده است

به گزارش مجله جاودان، رئیس ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به تأیید صحت برگزاری انتخابات در 4 حوزه به جامانده، از انتها فرایند آنالیز صحت مرحله نخست انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان اطلاع داد.

صحت برگزاری انتخابات در 4 حوزه باقی مانده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به تأیید صحت برگزاری انتخابات در 4 حوزه به جامانده، از انتها فرایند آنالیز صحت مرحله نخست انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان اطلاع داد.

وی با اشاره به تأیید صحت برگزاری انتخابات در 4 حوزه به جامانده، این حوزه ها را شامل بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر؛ نور و محمودآباد؛ جهرم و خفر؛ و صومعه سرا معرفی کرد و اضافه نمود: بدین ترتیب، با تأیید انتخابات این 4 حوزه، صحت برگزاری انتخابات در تمامی 208 حوزه انتخابیه مورد تأیید قرار گرفته است.

عرف هم چنین با اشاره به کوشش ها و مساعی تمامی دست اندرکاران انتخابات در ستاد انتخابات کشور و ستادهای انتخابات استان ها از تعامل سازنده شورای نگهبان با وزارت کشور تشکر کرد.

به گزارش فارس عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پیش از این از تأیید انتخابات در چهار حوزه انتخابیه فوق اطلاع داده و گفته بود: ما نتیجه این چهار حوزه را به علت گزارش ها و شکایت هایی که دریافت شده بود اعلام نکرده بودیم و ناچار شدیم که بازرسانی را به هر یک از این حوزه ها اعزام کنیم.

4129/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 996

به "صحت برگزاری انتخابات در 4 حوزه باقی مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحت برگزاری انتخابات در 4 حوزه باقی مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید