مهدی ترابی در آستانه عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش مجله جاودان، داوور رادیک ، وکیل ماریو بودیمیر گفت : باشگاه پرسپولیس اعلام نموده که پول بودیمیر را به حساب این بازیکن ریخته اما هنوز این پول نیامده است.

مهدی ترابی در آستانه عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی دیروز برابر سایپا با یک گل به فزونی رسید که نتوانست از مهدی ترابی بازیکن جدید خود به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استفاده کند. پرسپولیسی ها که 475 هزار یورو از اصل طلب بودیمیر را پرداخت نموده اند هنوز نتوانسته اند 32 هزار و 500 یورو دیگر را به حسابش در کرواسی برسانند تا پنجره نقل و انتقالاتی شان باز گردد. البته در این باره ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه در جمع خبرنگاران مطرح نمود که به جامانده طلب بودیمیر پنجشنبه گذشته به حسابش واریز شده که هنوز در حساب این بازیکن ننشسته است.

در همین رابطه داوور رادیک، وکیل ماریو بودیمیر اظهار کرد: پرسپولیس اعلام نموده که به جامانده طلب موکل من را واریز نموده، اما این پول هنوز به حساب بودیمیر نیامده است. به محض اینکه پول به حساب بیاید من برای فیفا نامه می نویسم تا محرومیت پرسپولیس را لغو کند.

با توجه به این موضوع در صورتی که وکیل بودیمیر نامه رسمی برای باز شدن پنجره پرسپولیس به فیفا بزند، مهدی ترابی می تواند قراردادش را ثبت کند و نامش وارد لیست پرسپولیس گردد و از بازی های بعدی برای سرخپوشان به میدان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1553

به "مهدی ترابی در آستانه عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی در آستانه عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید