میرسیلم: ریاست طلبان و وزارت خواستار وارد میدان انتخابات نشوند

به گزارش مجله جاودان، تهران (پانا) - رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه کسانی که در فکر ریاست طلبی و وزارت خواهی هستند وارد میدان انتخابات نشوند، تاکید نمود انقلاب در شرایط امروز در همۀ سطوح جانباز احتیاج دارد.

میرسیلم: ریاست طلبان و وزارت خواستار وارد میدان انتخابات نشوند

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تحلیل شرایط کشور و الزامات دولت آینده، گفت: سال 1400 ضمن این که نویدهای خوبی در بردارد، درایت و کوشش مضاعفی را طلب می نماید تا ان شاءالله قرین موفقیت گردد.

وی با بیان اینکه در میان شروط موفقیت دو شرط ضروری است، توضیح داد: دولت آینده در عین ضرورت شناخت داشتن از شرایط حاکم بر کشور و فضای بین المللی و لزوم تدوین برنامه مناسب برای چاره جویی مسائل موجود، باید هرچه دارد، از آبرو و توانایی و کاردانی و قدرت مشورت و انعطاف و دوراندیشی، همه را به کار گیرد و آماده باشد که اصلا قدر زحمات او را نشناسند و حتی آماج همه گونه ناسزایی بگردد و در یک کلام برای فداشدن مهیا گردد و نه برای کسب نام و نان.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، ادامه داد: اصلا کسانی که در فکر ارضای شهوت ریاست طلبی و وزارت خواهی هستند وارد این میدان نشوند، زیرا چیزی نصیبشان نخواهد شد. انقلاب ما در شرایط امروز در همۀ سطوح جانباز احتیاج دارد.

میرسلیم، تاکید نمود: دولت آینده ابتدا باید با دقت خزانه را از دولت دوازدهم تحویل بگیرد و هر وزارتخانه وضع موجود خود را به طور دقیق گزارش دهد و با تأییدیۀ دیوان محاسبات تحویل وزیر آینده بدهد.

وی با بیان اینکه اگر نقطۀ آغاز کار دولت آینده روشن نباشد هیج گاه نخواهد توانست از عملکرد خود دفاع کند، گفت: دولت آینده خواب و خوراک نخواهد داشت، وقت سرخاراندن هم نخواهد یافت، در شرائط انقباضی، خروج از رکود و رونق دادن به اشتغال مولد و برطرف موانع کسب و کار و پاسخگویی به توقعات و مطالبات رو به افزایش و برحقّ مردمی و بریدن دست مفسدان و ریشه کنی فرآیندهای فسادزا، از پس هر کسی بر نمی آید؛ هزار نکته غیر از حُسن می باید!

میرسلیم به نقش مردم و همکاری آنها با دولت اشاره نمود و گفت: همراهی مردم با دولت و فرصت دادن به دولت برای اقدام به ترتیب اولویت و اعتماد کردن به اقدامات ضربتی و اضطراری، که ممکن است چند ماه دیگر صبر و تحمل احتیاج داشته باشد تا تمام آثار مثبت و امید بخش خود را ظاهر کند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: ما در مجلس سعی می کنیم راه آینده را تا آنجا که می توانیم و در اختیارمان است، هموار کنیم که دوران گذار هرچه زودتر و با نتیجۀ مثبت به نفع مردم، خصوصا گروه های آسیب پذیر، سپری گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1603

به "میرسیلم: ریاست طلبان و وزارت خواستار وارد میدان انتخابات نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرسیلم: ریاست طلبان و وزارت خواستار وارد میدان انتخابات نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید