وزیر کشور هند به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد

به گزارش مجله جاودان، آمیت شاه وزیر کشور هند و حامی سرسخت نارندرا مودی نخست وزیر این کشور، به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد.

وزیر کشور هند به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر کشور هند و رسانه ها از مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای او به ویروس کرونا خبر دادند.

آمیت شاه وزیر کشور هند روز یکشنبه (امروز) در پیامی توییتری نوشت: بعد از بروز علائم اولیه ابتلا به کرونا، من آزمایش انجام دادم و نتیجه آن مثبت شد. شرایط سلامت من خوب است اما به توصیه پزشکان در بیمارستان بستری شدم.

این وزیر پر نفوذ کابینه دولت هند اضافه کرد: من از همه کسانی که با من طی روزهای اخیر در تماس بودند درخواست می کنم که لطفا خود را در قرنطینه قرار داده و آزمایش بدهید.

از سوی دیگر، بعضی رسانه ها از قبیل شبکه بلومبرگ ضمن انتشار خبر ابتلای وزیر کشور هند به کرونا بر روابط نزدیک او با نارندرا مودی نخست وزیر تاکید کردند.

هند در هفته های اخیر شاهد فرایند صعودی شیوع ویروس کرونا بود و در حال حاضر در فهرست جهانی کشورهای مبتلا به این ویروس بعد از آمریکا و برزیل در رده سوم قرار گرفته است.

شمار مبتلایان در هند با افزایش 54.865 نفری طی امروز یکشنبه به مرز 1.752.000 نفر و شمار فوتی ها با افزایش 852 نفری به37.403 تن رسید.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1155

به "وزیر کشور هند به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور هند به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید